czwartek, 24 lutego 2011

DIY: Pochwa do Eki W11

Przeglądając forum dla nożorobów, oraz prace kolegów z forum survivalowego, postanowiłem popełnić pochewkę dla mojego noża. Nigdy wcześniej nie robiłem nic podobnego więc długo w myślach rozważałem cały projekt, krok po kroku Po zasięgnięciu języka zakupiłem skórę o grubości 2mm, wosk pszczeli, oraz Slam 1mm ( gruba woskowana nić ). Prace polegały na namoczeniu skóry, uzyskaniu trwałego kształtu noża, przycięciu skóry, zszyciu i nawoskowaniu. Efekt miło mnie zaskoczył.


Muszę jeszcze popracować, nad zakończeniem szwu, spróbować innych kształtów, gdyż nie jest to wcale takie trudne jak się wydaje i z pewnością będę jeszcze w skórach dłubał.
Na koniec jeszcze kilka zdjęć:




Dziś tj. 26.02.2011 poprawiłem zakończenie szwu. Od razu lepiej wygląda:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz